tisdag 3 januari 2012

Envis

Om det är nåt ungarna verkligen ärvt av mig så är det envisheten... :) Men det är bra att vara envis, tycker jag :)

Nu ska jag sova hade jag tänkt så får vi se vad morgondagen bjuder på. Lite tråkigt nu när Öppna förskolan har jullov och det är skitväder ute. Varmvattenbassängen på badhuset är avstängd också har jag för mig. Moa har jullov denna veckan också, och hon har så mycket spring i benen efter att inte ha blivit ordentligt sysselsatt på några dagar. På fredag är ett besök till Kulhuset inbokat iaf :) Det blir nog ganska många timmar där så hon får leka av sig ordentligt :) Ringde en av hennes förskolekompisars mamma innan också, så vi ska träffa dom där. Så blir det såklart extra kul för barnen.

1 kommentar:

Josefine sa...

Haha. Gibson har ärvt min envishet också. Mycket irriterande ibland faktiskt. Speciellt eftersom det verkar som om han ärvt min ilska också. Ingen bra kombination...=)

Visst var ni på Lalandia i våras? Jag tänkte åka dit med Gibson, till Rödby. Det är ju faktiskt inte så fasligt dyrt som jag trodde. Hur gjorde ni med mat? Lagade ni själv eller åt ni "ute"? Minns du ungefär vad priderna låg på?