tisdag 17 januari 2012

Gottetisdag

Ikväll är det bara jag och tjejerna, så när jag fått dom i säng tänkte jag kränga lite Ballerina Kladdkaka och titta på handbollen :) Det var ett tag sen jag käkade nåt sånt mitt i veckan, men ibland så :)

Annars har jag och Tuva hängt några timmar på Öppna Förskolan idag. Där var massvis med mammor och bebisar och en och en annan pappa, men det var skoj :) Träffar alltid trevligt folk där :) Sen har det blivit lite hushållsarbete, tjänat lite pengar på att sälja grejer har jag gjort med och lagat en riktigt god middag (köttfärslimpa med pizzasmak). Skönt nu när vi börjat sälja alla stora bebisgrejer. Har ett Pingu babygym och en Fisher Price babysitter om nån är intresserad ;) Lägger ut det på Tradera annars, så av med det blir vi nog :)

Inga kommentarer: