onsdag 11 januari 2012

Det är som vanligt

Här rullar det på i vanlig ordning. Moa är tillbaka på förskolan, och är ganska lycklig över det om man säger så :) Jag och Tuva har mest hängt här hemma och myst, städat lite och så. Tänkte gå på babyrytmiken igår, men jag började städa Moas rum och det tog 1½ av få i ordning allt, haha. Rensade ut en del också nämligen.

Och idag drog fotbollssäsongen igång. Nu är det uppbyggnadsträning som gäller, och sån hårdträning gillar jag :) Idag var det inte sådär jobbigt, lite snabbhetsövningar och mycket spel. Imorgon är det fitnessboxning som gäller, det var väldigt länge sen jag gick på ett sådant pass så det ska bli superkul. Vi ska träna 4 pass i veckan några veckor nu, sedan blir det 3 gånger. Dock kommer jag inte kunna gå på själva fotbollspasset sedan när Moas simning drar igång. Tråkigt att det skulle vara just den träningen, men Moas simning är självklart viktigare. Får ta igen fotbollen när det är dags för gräs sen och gå på de andra träningarna nu :) Iaf är jag heltaggad för fotbollen i år. Har haft samma tränare ett bra tag, och honom har jag trivts med. Men det är kul med nytt folk, nya övningar och ny tränare som man ska visa vad man går för. Och det känns bra i nya laget :)

Meningslöst snack det här, sånt är skönt att få ur sig ibland också :)

1 kommentar:

Josefine sa...

På tal om simskola; Gibson har fått plats på TKS minisim på onsdagkvällar nu! =)