onsdag 18 mars 2009

The wedding

Ja nu är det bara drygt 4,5 månader kvar till vårt bröllop. Som man längtar! När beslutet väl togs var det skönt att vara mammaledig, för jag hann få en del fixat. Så just nu känns det som om jag har stenkoll på läget:
* Inbjudningarna är skickade
* Kyrkan är bokad
* Festlokalen är bokad och maten är bestämd.
* Världens finaste klänning har jag lagt vantarna på!
* Chrille har bokat grymt snygga kläder
* Fotografen är bokad
* Blommor har jag kollat upp

Rätt mycket är ju faktiskt gjort. Mest småsaker som ska fixas. Okej, en rätt viktig grej är ringen men jag vet ungefär vad jag vill ha. Bröllopet ska för övrigt gå i rosa. Härlig sommarkänsla :)
För tillfälligt finns det inte mycket att göra. Sitter bara och pysslar med vigsel- och festprogrammen. Det ska ju vara hemmagjort :)

Måste ju nämna att vår bröllopsresa är bokad. 13/11-27/11 befinner vi oss i Mexico! 4½ stjärnigt hotell med all inclusive. Bättre kan det inte bli! Så nu hoppas jag bara att folk respekterar vår önskan om bidrag till resan i bröllopspresent (pengar & presentkort på Ving). Med risk för att låta otacksam så behöver vi ju faktiskt inget annat. Dessutom har vi varenda vrå fylld :)

En liten Moa-update också: hon traskar på här hemma med gåvagnen och tycker det är superkul. Men hon tar allt fler steg utan stöd. Och hon har två nya tänder på väg. Här händer det saker hela tiden. Me like :)

Inga kommentarer: