onsdag 4 mars 2009

Jag lever!

Jag har överlevt mina två första arbetsdagar. Och än så länge är det kul att vara tillbaka. Fast jag trampar på ganska rejält när jag ska hem och möts där av glada familjen :) Känns som om bloggen kanske kommer lite i kläm, men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan.

Första dagen på jobbet kändes det lite i låren att jag inte cyklat tungt på ett tag. Likaså känns de i vaderna idag efter att ha sprungit alla portar igår. Vore märkligt om jag inte hade känt nåt alls :) Dessa tre dagar har det inte alls varit svårt att komma upp på morronen heller. Ska tilläggas att Moa varit riktigt duktig dessa nätter.

Tänkte försöka klämma in ett bröllopsrelaterat inlägg nån dag också ju. Hinner inte just nu, ska ta en kopp chaite och läsa tidningen innan jobb. Den egna tiden nu på morronen är guldvärd! Kan iaf berätta att alla inbjudningar är utskickade :) Hemmagjorda dessutom :)

1 kommentar:

Emma sa...

Kan förstå att det är dubbla känslor att börja jobba när man varit hemma med sin goding :-)

Vilka fina bilder du har på bloggen nu!