måndag 16 mars 2009

Trötter

Helgen går löjligt snabbt. Märkligt att den går ännu snabbare när man jobbar. Den innehöll iaf mycket trevligheter coh presenter :) Har fått mycket fint!
Just nu är jag bara så sjukt trött. Kroppen har inte vant sig vid all fysisk belastning än, plus att vi lagt in ett löppass i veckan som vi avklarade idag. Benen mina är fyllda med mjölksyra och tunga. Med jobb tränar jag ju egentligen 9 ggr i veckan. Inte konstigt man är trött :)

Och vila när man kommer hem får man inte göra när man har en busig liten flicka. Som btw blir 11 månader idag! Hon är ett litet energiknippe. Lite egentid på kvällarna blir det inte mycket av heller eftersom hon börjat vara vaken längre. Men hon är så duktig på nätterna - sover i sträck i sitt eget rum. Vi har ju aldrig haft problem med henne på nätterna, men det har ju varit lite sioså när tänderna kommit. Men ganska lagom till jag började jobba gick de över. Perfekt :) Men hon är så envis när man ska natta henne. Hon är ju aaaaldrig trött :)
Moa är väldigt duktig på att äta "riktigt" mat, eller duktigare iaf. Men jag har gått över till 1års mat och den smakar lite mer. Det gillar hon. Det är kul när man säger duktig flicka för då klappar hon åt sig själv. En annan väldigt rolig sak är att hon dansar när man sätter på musik eller sjunger. Typ står och böjer på knäna och diggar. Sjukt söt e hon :)
Hon gör framsteg i sitt gående också. Idag har hon släppt taget väldigt ofta och stått länge själv. Hon går som tåget när man håller henne i en hand. Hon tog ett steg helt själv också :)

Nu ska jag ägna all uppmärksamhet åt CSI. Nattinatt!

Inga kommentarer: