fredag 13 mars 2009

En bra födelsedag

24 år gammal, puh :) Ja det har iaf varit en bra dag. Lugnt på jobb, slutade 13.45. Hem och käkade och fick fina presenter och därefter laddade jag inför matchen. Vi vann med 3-0! Sjukaste kletigaste grusplanen nånsin. Dagen till ära fick jag iaf vara lagkapten, himla kul :) Gjorde dock ingen bra match. Självförtroendet är ungefär 5m under marken. Det är mina höga förväntningar på mig själv som står i vägen. Oh well, hoppas det är en svacka jag snart kommer ur. För det är inte speciellt kul ska ni veta.

Helgen blir lugn, ska träffa kompisar och skvallra en massa. Melodifestivalen lär det bli imorgon. Trots att jag varje år säger att jag aldrig mer ska se skiten så sitter man där ändå :)
Chrille ska jobba så det blir dessutom massa Moamys. Massa massa! Känns som om jag inte träffar henne så mycke när jag jobbar och dessutom har träning och match. Så där finns en del att ta igen :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

GRATTIS i efterskott!

Emma sa...

Massa grattiskramar i efterskott!!