lördag 7 mars 2009

Vill ha!

Hur lovely är inte dessa?! Önskar att dom fanns i en mer bröllopsaktig färg. Lila, svart, orange & röd passar inte riktigt :) Fast dess röda funkar ju alltid till vardags ;)

Igår kväll var jag ganska trött om man säger så. Märks att man inte jobbat i den bemärkelsen på ett tag. Mina rundor är hyfsat krävande också. Men jag står fortfarande fast vid att det är rätt kul att vara tillbaka. Har startat lugnt: lite post och tidig hemgång. Var hemma 14.00 igår tex :)
Meningen var att vi skulle spela match igår kväll, men Lilla Torg lämnade wo. Enkel vinst i första DM-matchen :) Men lite trist var det, för man hade trots allt laddat under dagen. Kvällen innehöll istället mys med Moa, Ben&Jerry glass och en bra bok.
Ikväll bär det av till Tomelilla för middag hos Chrilles kompis + sambo. Har bara träffat dom en gång innan, men dom är väldigt trevliga. Så det ska bli kul :)

2 kommentarer:

Familjen Karpe sa...

Snacka om härliga skor! Synd att man redan är en o åtti utan klack bara... =)

Josefine sa...

Snygga!

Måste fråga igen vilken klubb ni går/gick på babysim hos och vilken dag. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag ska anmäla oss till...