lördag 28 mars 2009

Älskade deklaration

Ja annat kan man inte säga när den dimper ner i brevlådan och visar att jag ska få tillbaka nästan 11 000!!!! Lovely! Perfekt till bröllopet och resan :)
Så här fint blåmärke fick jag efter hundattacken
Ja uppdateringen här är inte den bästa, men vi har haft ganska mycket att göra på jobbet. Och jag kan ju inte påstå att bloggen är prio ett när jag kommer hem :) Men egentligen är det väl inget särskilt som hänt i veckan. Förutom jobb och träning har det blivit en shoppingtur både till Malmö och till storstan här. Lite fattigare blev man allt, b.la. inhandlades en sedan länge inspanad Björn Borg väska, en sommarklänning, ett linne, en ny sportbh och såklart kläder till Moa. Jag lovade ju henne en kappa om hon gick innan hon var 1 år. Så det var bara att hålla vad man lovade... :)

Lilldamen är grymt duktig på att gå nu. Bättre kan det såklart bli, men hon traskar på som bara den :)
Mer än så här blir det inte denna gång eftersom det är dags för fotboll nu... So long!

Inga kommentarer: