onsdag 11 mars 2009

Den perfekta dörrmattan

Bilden säger allt :)

Tycker inredning är superskoj så jag ska ge mig på vardagsrummet. Det går just nu i lila, men det ska inom en snar framtid gå i grönt istället. Vårkänsla! Har beställt lite saker från HM, finns ju HM Home nuförtiden. Schyssta prylar för en billig peng är aldrig fel.

På tal om nya prylar.... Var en sväng i Malmö innan och det är ju märkligt att man aldrig (okej, där tittade min tendens till att överdriva fram) kan komma hem utan nåt nytt. Blev nya kläder&tillbehör till Moa. Plus i kanten att jag inte köpte nåt till mig själv trots ett besök i provytten :)
På tal om lillplutten så finns det väl egentligen inget jättenytt att säga. Hon e lika glad och sprallig som vanligt. Vi övar på att gå såklart, bla genom att hålla henne i ena handen bara. Eller rättare sagt, hon håller i oss lite grann och hon går riktigt bra då. Traskar på som bara den. Hon blir ju trots allt 11 månader nästa vecka (va det inte 10 typ igår!) och det är väl inte ovanligt att bebisar kan gå då. Och jag blir ju 24 år på fredag, herregud. Det firar jag med match på kvällen :)

Inga kommentarer: