måndag 29 december 2008

Måndag

Vissa saker är värt varenda öre man lagt ut. Som dessa bilder på Moa, som togs på en babyfotografering. Underbara!



Idag har varit en mindre rolig dag för Moa. Hon har haft diarré. Diarré + blöja och många byten = röd rumpa. Hon har haft frukstansvärt ont nu mot eftermiddagen/kvällen. Massa salva hoppas gör jag susen, iaf att det blir bättre till morgondagen. Hon har inte varit jättegnällig, och det är faktiskt inte så jobbigt när man vet varför ens barn gnäller. Jag gjorde iaf henne glad genom att sätta henne i badet.
Hon kryper på som bara den nu :) Så vi blir båda tröttare. Jag måste verkligen ha full koll hela tiden och hon rör på sig mer. Vi sover gott båda två :)
Imorron bär det av till Karlskrona för att träffa vänner, svärföräldrar och jobbarkompisar. Nyår ska spenderas där, det ska gås på stan, ja det är svårt att få tiden att räcka till där uppe. Men det ska bli riktigt kul!
GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Jag sa...

Usch!!! Hoppas hon blir bra snabbt! Låter som ni får en fullbokad vecka i K-krona. Vi kan väl höras när du kommer hem för då har jag lite bättre koll på hur dagarna ser ut. Boyzen kommer tillbaka till Lund efter nyår och det är nog först då jag vet mer exakt hur vårt tentaplugg ser ut :S så då bestämmer vi något!!!
Njut av årets sista dagar och ha ett riktigt gott nytt år! Pusss