torsdag 4 december 2008

Our place

Har tänkt lägga ut lite bilder på lägenheten i flera flera veckor, så nu är det på tiden. Inte alla som kan komma och hälsa på ju :)

Hallen, precis när man kommit in


Först till höger har vi gästtoan


Och direkt till vänster finns Moas rum


Moas rum

Moas rum
Därefter kommer sovrummet

Sovrummet

Hallen, innan man kommer...

...rakt in i köket

Köket

Köket

Sen kommer "stora" toaletten

Fortsättning på hallen...

som leder in i det för nuvarande inte allt för välstädade vardagsrummet :)
Vardagsrummet
En del av gästrummet/datarummet, som för övrigt också innehåller ett skrivbord, 2 vitrinskåp och ett litet akvarium
Slutligen har vi balkongen, mer som ett extra rum.
Det är ganska kul att se vad grannarna använder sina balkonger till. Jag har sett dom användas till växthus, förråd, träningsrum och, ja, ingenting. Det sistnämnda är slöseri med utrymme kan jag tycka. Men det är väl surisar med för mycket stolthet som röstade mot utbyggnad av balkongerna :)

2 kommentarer:

Emma sa...

vad roligt att se bilder på ert hem :-) Jättefint har ni och jag lade märke till en jättetjusig turkos lampa i sovrummet :-)

Du saknar magen och jag längtar tills knytet kommer - det är väl så det är/blir. Alla delarna har sin charm är jag säker på. Du får väl snart bli påmind om inte annat ;-)

Jag sa...

Kul att få se bilder!! Även om jag ju sett det i verkligheten också :)
Å stort grattis till segern!!!! kram