söndag 7 december 2008

Toys




Moa fick som sagt nya leksaker igår som hon har himla kul med. Annars rullar livet med henne på som vanligt. Hon försöker krypa, men greppar inte riktigt hur man gör. Framförallt försöker hon ta sig från sittläge till krypläge, men benen är lite i vägen :) Hon är supersuperduktig på nätterna, äter en gång mellan 21.00-22.00 och sover sedan till mellan 5.30-7.00. Hon vaknar däremellan max 1 gång, men det löser alltid nappen. Jag har själv sovit lite bättre på sistone, framförallt har jag gått och lagt mig i tid. Fast jag är ändå mer trött nu :)

1 kommentar:

Jag sa...

Hejsan hoppsan!!
Hoppas din helg varit bra - verkar så..
Tänkte på två saker, dels undrar jag om vi har slutgiltigt bestämt att vi ska läsa "låt den rätte..." den hade kommit på pocket eller? Sen undrar jag va du har för dig på onsdag efter lunch. Jag ska vara hos optiker i trelle vid två så tänkte att jag nog har tid att ses en stund före (om tågen klaffar) o annars kanske efter? Hör av dig... Kramis