lördag 30 augusti 2008

Sommarvärme


Puh, hyfsat varmt att spela match idag. Vinst med 8-0 mot gamla laget, YEAH! Vi gjorde inte vår bästa match precis, men dom hade ju ungefär 9 man i försvaret. Jag själv spelade väl okej, blev lite övertänd. Jag gör väl egentligen aldrig nån dålig match, är väldigt jämn. Min styrka är konditionen och min krigarinställning. Fick ändå en del beröm efteråt faktiskt, bla snappade Chrille upp att försvaret stabiliserats sen jag kom plus att det stod lite om mig på hemsidan. Jag tror jag växte några meter, sånt behöver man höra för att självförtroendet ska vara på topp. Det är ju det här med psykologi :) Och som synes ovan var mitt största fan på plats.

Efteråt blev det en sväng på marknaden, några småinköp. Självklart fick Moa en del, men det är väl inget att bli förvånad över :) Hon fick två tröjor av mamma, en där det stod "Liten men tuff" och en med texten "De e jag som bestämmer" :) För övrigt pladdrar Moa på som bara den, hon gillar att titta på sina händer och är väldigt duktig på att medvetet greppa saker. Hennes matvanor är riktigt bra nu, hon äter inte alls ofta. Purérna har vi fortsatt med, fortfarande äckel-minen och en del spottas ut igen. Mango var dock ganska populärt :) Men det är riktigt kul att prova på, det verkar faktiskt hon också tycka.

Inga kommentarer: