tisdag 12 augusti 2008

Woho vi vann matchen i söndags med 4-1! Jag va faktiskt lite delaktig i två mål :) Först tog jag en lååång löpning från min högerbacksposition och fixade en hörna som de blev mål på. Sen på de andra målet vräker jag mig fram på ett av deras inkast, kommer först på bollen och nickar den till en medspelare som driver den och slår in den till en annan medspelare som sätter den. Coachen tjatar ju alltid på att vi ska vara först på bollarna :)

Vår lilla sötnos verkar ha upptäckt att hon har händer :) Hon sitter och tittar på dom, för dom mot varandra med stora ögon och stoppar naturligtvis dom i munnen till slut. Som med allt annat. Hon kan även stödja sig lite på armarna när hon ligger på magen. Annars är hon allra mest glad pch pratig :) Och nu har kallelsen till babysim kommit, ser jag fram emot.

Annars trallar vardagen på. Mycket, mycket OS som tar upp tiden. Ser allra mest på simningen (är ju gammal simmare myself) och fotboll just nu. Men de blir mycke annat också. OS är verkligen tillfället man kollar på sporter man aldrig annars skulle se. Satt tex och såg finalen i kanotslalom precis :)

Inga kommentarer: