torsdag 21 augusti 2008

En skum grej: vägde mig igår kväll och imorse och det skilde 3 kg. Vår våg är relativt ny, men antingen e de fel på den eller så förbränner jag jäkligt bra på natten :)

Blev lite shopping igår, allra mest till Moa. En ny fin pyjamas, en Svea-tröja (på rea såklart) och fina grejer från Polarn o. Pyret. Fick tag i värmebyxor, så ikväll ska dom invigas. Hoppas det inte gör allt för ont i låret för jag har massvis med överskottsenergi. Det gäller att visa vad man kan, för vi har fått en hel del nyförvärv. Sporrar mig enormt!
Kommer bli en tripp in till Malmö imorron igen, bla till Ikea. Ska köpa en stol till Moa så hon kan sitta och äta med oss. Sen om hon egentligen är tillräckligt stabil för det återstår att se. Har köpt hem lite purér nu också, tänkte prova ge henne till helgen.




Nu tänker jag unna mig lite vardagslyx med ett bad innan os-finalen i damfotboll börjar. Ska färga min superfina (hmm) utväxt också. Är sugen på att färga håret typ chokladbrunt, men jag tror jag väntar till vintern faktiskt. Blont passar ju till sommaren (om man kan kalla det sommar...).

Inga kommentarer: