lördag 23 augusti 2008

Hair

En fördel med min graviditet var att jag, pga alla hormoner, fick ganska tjockt hår. Har annars alltid haft väldigt tunt hår, men då påpekade tom min frisör att det var tjockt! Första gången nånsin jag fick den kommentaren. Å andra sidan påpekade hon också att när man sedan ammar tappar man håret igen. Jag är inget undantag, utan kan numera sålla mig till kategorin "de med tunt hår"... igen. Dock är håret en aningen tjockare än innan graviditeten, men jag har ju inte slutat amma än :) Jag brukar falla väldigt lätt för reklamer om schampoo, så när nya Fructis var ute tog de inte alltför lång tid innan det fanns ett ex hemma hos mig. Men för en gång skull är jag positivt överraskad. Tycker de är riktigt bra, rekommenderas varmt.

Igår åt jag langos för första gången i mitt liv, supergott! Fick tag på ett par nya sneakers, efter att ha provat typ 1 miljon par. Köpte en rolig tröja till Moa på festivalen, tänkte lägga in en bild på den sen :)

Ikväll är det tänkt att mina föräldrar ska ha grillfest för släkten. Utsikterna för de är väl sisådär :)

Inga kommentarer: