lördag 16 augusti 2008

Shoppinghysteri


Har ju varit mer eller mindre tvungen :) att inhandla nya kläder till Moa. Har fått tag på en del fina saker, den röda adidasdressen är helt underbar (och va på rea!). Har själv varit på jakt efter ett par stövlar eller liknande, så dessa är jag supernöjd med! (Klickar ni på bilden kan ni ju bortse från vår otroligt skitiga spegel).



Igår va det matchdags igen. Gick, ja, åt helvete. Förlust, men de va iaf mot serieledarna. Dom va riktigt riktigt duktiga, men de suger alltid att förlora. Vi va ganska långt ifrån vår normala standard. Men de va inte de värsta.... utan de va att jag bara kunde spela en halvlek, för jag fick gradvis ont i baksidan av låret. Var kom de ifrån liksom? Har kunnat träna utan problem i veckan. De va lika bra att gå av, dels ville jag inte riskera att skadan blir värre och dels ville jag inte vara på planen när jag inte kan prestera mitt bästa. Oschysst mot resten av laget. Men men, nya tag nästa vecka, om låret tillåter de.


Igår satt jag och såg den fantastiska tennismatchen. Kan erkänna att jag aldrig riktigt varit så intresserad av tennis, men matchen igår mellan svenskarna och fransmännen va riktigt rolig. Kul nu när friidrotten börjat också, simhopp med Lindberg ska jag inte heller missa. Det bästa är att vi har SVT Play, så jag kan se OS-sändningarna när jag vill :) Gäller framförallt det jag missar på natten, men jag har faktiskt sett en del då också. När Moa väckt mig har jag inte kunnat låta bli att sätta på tv:n :)


Vår gullunge blir 4 månader idag :D

Inga kommentarer: