fredag 22 januari 2010

Stackars liten

Moa har inte varit sig själv på nästan hela veckan. Hon har haft väldigt ont i magen
och bara bajsat 1 gång på 4 dagar! Normalt bajsar hon 2 ggr om dagen. Ikväll var det extremt, hon bara skrek och grät och sa bajsa hela tiden. Så efter en tur ner till apoteket för lite hjälpmedel så fick hon bajsat till slut och sen slocknade hon på några få minuter. Tyckte så synd om henne så när hon och jag var i stan tidigare idag fick hon en fin docka :) Passade även på att köpa en jättecool pyjamas och ett nytt regnställ.

Idag sa vi hejdå till vår lägenhet. Har efter en intensiv städvecka nu lämnat över nycklarna till dom nya ägarna. För er som inte vet så köpte vi lägnheten av mina föräldrar, så jag har sammanlagt bott där i nästan 20 år. Så jag tar med mig en massa fina och roliga minnen därifrån.

Inga kommentarer: