onsdag 6 januari 2010

Lyxonsdag

Riktigt skönt att vara ledig sådär mitti veckan :) Fick en rejäl sovmorgon till 9.30. Tog därefter en ganska lång löprunda (tydligen tycker jag inte att jag springer tillräckligt på jobbet och fotbollen..) och sen blev det en god och trevlig frukost med Sandra. Några timmar senare begav vi oss hem till mamma&pappa, där det blev lite godsaker och senare på kvällen fick vi även mat. Som sagt, lyxonsdag :)

UPDATE: Glömde ju skriva att Moa bajsade på pottan igen :) Hon är jätteduktig på att säga till när hon behöver de (men de hamnar inte alltid i pottan... än :))

1 kommentar:

Josefine sa...

Nej, jag vet det... Ni kommer bara och fyller min låda med räkningar. Ett och annat reklamblad. Men en gång fick jag faktiskt ett ofrankerat kort av er..=)

Filmen går det bra med. Nu är det reklam och jag är fortfarande vaken...