lördag 23 januari 2010

Jippi för bajs

Idag har Moa nästan varit sitt gamla vanliga jag. Bara lite ont i magen imorse och sen ikväll så bajsade hon. Så glad jag blev :) Jag och Chrille skulle egentligen gått på bio och käkat ute, men eftersom vi inte visste hur Moa skulle vara nu på kvällen så skippade vi de. Eller rättare sagt sköt på de. Så idag har det varit väldigt lugnt, bara en sväng på stan då jag passade på att klippa mig. Bytte frisör och riktigt nöjd blev jag!

Lite bilder på nytt och nytt som komma skall :)

Fick hem den här ursöta klänningen till Moa från ellos.se

Jacka till Moa från hm.se

Skyltar till nya hemmet från allposters.se




Fräck kalender från parcourrier.se



Nya dockan Fiffi


Moas nya regnställ från Lindex, har spanat in det så länge :)



Sover gott i nya pyjamasen


Vår älskade busunge!

1 kommentar:

Josefine sa...

Härligt med bajs ibland!

Idag har Gibson krupit runt och fisit sura fisar hela dagen så jag har väntat på en full blöja. Men den kom inte innan läggdags. Får kolla honom när jag går upp, han har en tendens att bajsa när han sover! Konstiga unge...