söndag 3 januari 2010

Kaching

La in lite annonser på Blocket idag, ska bli av med lite grejer nu när vi flyttar. Fick svar på 2 av dom direkt, så några timmar senare var man 1000:- rikare :) 2 riktigt bra affärer dessutom! Slipper man släpa med det sen :) Har kört ett lass med kartonger idag också, men än finns här att beta av. Hur i !!!! kan man ha samlat på sig så mycke?
Ska bli så kul att inreda nya placet! Har klickat hem lite från HM Home :) Ett urval:

Såklart passade jag på att köpa lite kläder också ;) Ett annat inköp som jag är grymt nöjd med är dessa vägdekorer som Moa ska ha i sitt rum. 90:- på Tradera, ett riktigt fynd! Och grymt fina :)
Nu väntar en helvetesmånad. Årets värsta månad på jobbet, uppbyggnadsträning (läs kräkträning) på fotbollen plus att vi ska hinna med en flytt. Ska försöka hinna blogga ändå tänkte jag :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag trodde december var värsta månaden för en brevbärare, när alla skickar julkort.

Fast i januari kommer kanske alla räkningar på julklappar man skickat efter... =)

Skit samlar man på sig snabbt. Jag rensar ut något varje vecka. Bor man litet som vi finns INGEN plats för överflödiga saker. Nu försöker jag få sambon att slänga ut alla lådor med glas i alla former han har. De står bättre i förrådet tycker jag...

Carro sa...

Ja, aldrig är det lugn och ro... Fast vi i butikerna går in i den lugnaste perioden på hela året nu. Ja,tycker absolut vi ska träffas. Ni får höra av er när ni är uppe! Kram