lördag 31 oktober 2009

Lördag

Jag lider lite från krocken, har haft ont i nacken nu i några dagar. Det är iaf pyttelite bättre idag, hoppas på fortsatt utveckling åt det hållet. Jag kräver ingen snabb utveckling, bara det inte blir värre. Jag vill inte ha några fysiska problem när jag bara är 24 år! Annars brottas både Moa och jag fortfarande med våra förkylningar.

Idag vankas det shopping i Malmö med svärföräldrarna, svärsyster (visst heter det så?) och hennes pojkvän. Sen ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Carro och där är det utklädnad som gäller. Jag ska vara spökflickan i The grudge :) Ingen avancerat, inget som kostar särskilt mycke, men förhoppningsvis kommer ingen annan utklädd som henne :)

Och Moaplutt snackar fortfarande en massa. Hon sätter ihop ord rätt ofta nu. Hon kan tex säga titta mamma (eller nån annan), titta pippi (eller nån annan sak), sitta här, inte sitta, äta mat och en del annat som jag inte kan komma på sådär på rak arm såklart :) Hon sjunger också! Häromveckan sjöng hon bä bä vita lamm. Hon kan ju inte alla ord, men man hörde det på melodin. Men favvolåten just nu är lilla snigel akta dig. Det blir mest akta dig, eftersom det är dom lätta orden. Och melodin är helt rätt :) Supergulligt!

1 kommentar:

Emma sa...

Låter otäckt med krocken :-(
Hoppas verkligen du är bättre i nacken!!
Lilla gull-Moa :-))