söndag 11 oktober 2009

Bästa helgen

Vilken underbar helg det har varit! I fredags var jag och Carro som sagt i Köpenhamn och såg en helt fantastiskt konsert med Green Day. Jag får verkligen gåshud när jag tänker på de! Vi trängde fram oss och fick riktigt bra platser, stod väldigt långt fram. Klippet nedan är filmat av Carro med min mobil och är det allra sista från konserten. Och det finns en massa på youtube om man är intresserad :) Helt enkelt lovley!




Igår hade vi lagfest och den var helt galet rolig. Har nog aldrig skrattat så mycke :) God mat, massa skratt och utgång gjorde kvällen perfekt. I samband med detta skulle Moa sova hos sin mormor och morfar. Faktiskt första gången hon sov borta. Vi har liksom aldrig känt nåt behov av att göra det innan. I vart fall gick det inte så bra. Förutsättningarna när jag lämnade henne va så där. Hon har lite ögoninflammation och en liten seg förkylning. Så hon sov inte alls bra i natt, bara småstunder. Hon va gnällig och pruttade tydligen väldigt mycke. Så jag tror att det var en kombination av kli i ögonen, stopp i näsan och ont i magen. Typiskt liksom när hon ska sova borta för första gången. Det släppte lite imorse när hon bajsat, så då sov hon iaf i ett par timmar. Och hon hade feber nu under eftermiddagen, så det är rätt uppenbart att det är något. Men jag är jättetacksam för att mina föräldrar ställde upp. Skönt att få rejäl sovmorgon.

Moa har förresten börjat sätta ihop ord, dvs säga att hon säger 2 ord efter varann. Hon e ju snart 1½ år, galet!

Inga kommentarer: