torsdag 29 oktober 2009

Kaboom

Det var väl ungefär så det lät när jag krockade ute på jobbet idag. Det var ingens fel, utan den lilla grusvägen som det hela hände på rymmer bara en bil och kurvan är superskymd. Spelar ingen roll att man kryper fram, möter man nån så är det i princip kört. Man kan inte köra åt sidan what so ever pga hinder. I vart fall kom jag körandes och mötte en stor typ skåpbil från poståkeriet. Citymail + posten = ingen bra kombination :) Ingen av oss hann reagera utan plötsligt vräktes jag fram mot ratten. Ingen jättesmäll, även om det såg ut så på bilen. Har haft lite känningar i ryggen under kvällen, hoppas det inte utvecklar sig till nåt värre. En snäll man som såg smällen informerade oss om att det var långt ifrån första gången som det smällde där. Varför i hela friden har det inte gjorts nåt åtgärd? Räcker med en spegel liksom. Illa!

I helgen väntas finbesök från Karlskrona :) Också ska jag på maskerad. Ska bara komma på vad jag ska klä ut mig till. Tips tas tacksamt emot :)
Avslutar med lite bilder från måndagens babysim. Eller minisim som det numera heter. Moa är trots allt en stor flicka. Blev förresten jätteglad när jag hämtade henne på dagis häromdagen. En av fröknarna sa att vi har en underbar tjej och att alla på dagiset är tokiga i henne. Man tröttnar aldrig på att höra sånt :)





1 kommentar:

Carro sa...

Usch då! Hoppas det inte blir några mer känningar då! Alltid otäckt med sånt där! Men var ju skönt att det inte var värre! Vilken söt liten "minisimmare" tycker jag! Med baddräkt och allt:) Ha det bra!