onsdag 12 augusti 2009

Nedräkning

Om exakt 3 månader befinner vi oss i Stockholm för att under morgondagen flyga till Mexico! Kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli. 4-stjärnigt all-inclusive hotell. Olala. Nåt jag inte ser framemot är 12 timmars flygresa med Moa ;) Här e lite bilder från hotellet och området.




På tal om semsester så har jag det nästa vecka. Och då ska lilla trollungen skolas in på dagis. E de klokt? Och eftersom hon mest ska vara på dagis blir det riktigt semester ;) Jag behöver verkligen de. Gick nog in lite i väggen inför bröllopet. Jag stod iaf och kunde röra vid den. Det blev för mycket med bröllop, jobb, fotboll och familj. Detta visar sig nu i efterhand då tröttheten och spänningshuvudvärken tagit över totalt. Och ovan på det en ond fot. Som iaf jag kan gå på nu.
Så veckan har mestadels handlat om att vila och komma ikapp sömnen. I söndags blev det ett mycket trevligt besök på Ystad djurpark med mamma, pappa och Moa. Moa tyckte det va jättekul att kolla på alla djur. Och hon är så himla rolig. Vi brukar hoppa fram för att skrämma henne. Nu gör hon likadant, hon smyger upp vid en vägg, tittar fram och säger gah. Säger man skräm pappa så springer hon fram till honom och säger just gah. Säger man skräm Moa så springer hon fram till spegeln :) Säger man pussa Moa så pussar hon spegeln. Sötast eller sötast?! :) En sak är säker, man har aldrig tråkigt när man e med henne!
Tänkt försöka lägga i en bild på min fina vigselring. Lättare sagt än gjort. Men det är ett hjärta i mitten med en sten och våra namn är ingraverade på utsidan av ringen, ett på var sida om hjärtat. I love it!

3 kommentarer:

Josefine sa...

Gibson och jag kan ju följa med som Moa-vakter så mamma och pappa kan pimpla drinkar på planet... haha! =) Det kommer nog gå jättebra. De flesta flygbolag har ju lekpaket/påsar som de delar ut till barnen. Om ni sen tar med lite leksaker hemifrån kommer det inte bli några problem tror jag. Annars får hon väl springa rint och leta upp en liten kompis... =)

kram

Emma sa...

Du måste vara rädd om dig! Det blir härligt med semester!
kram och tack för ett kanonbröllop :-)

Josefine sa...

TSS på tisdagar klockan 17.00. Det tycker jag är en perfekt tid, för de brukar ju bli rätt färdiga efteråt. Så det blir en portion gröt innan och sen när vi simmat, fått på oss paltorna och kommit hem är det nästan välling- och läggdags.

Simmar ni också med TSS?