onsdag 19 augusti 2009

Föräldrafritt

Moa leker på dagis



Nu befinner sig Moa på dagis och vi är hemma. Redan utanför dagiset sken hon upp och när vi fått av henne ytterkläderna sprang hon rakt in och brydde sig inte ett dugg om oss. Inte när vi sa hejdå heller. Man kan ju alltid hoppas att det alltid går lika smärtfritt :) Jag och Chrille drog direkt ner på stan och käkade en fantastiskt god frukostbuffé på Systrar o bönor. Sen blev det lite shopping på det, bara grejer till Moa faktiskt.
Trots att Moa bara varit på dagis 2 gånger känns det som hon utvecklats hur mycket som helst. Hon känns plötsligt mycket äldre till sättet. När jag stod och kolla på henne igår när hon va ute och lekte kunde jag inte riktigt fatta att hon redan är på dagis.

Blir nog en liten update sen om hur det gått för lillan :)
Sjukt god buffé

Moas första speedobaddräkt :) Hon kanske går lite i mina fotspår. För er som inte vet har jag varit simmare en gång i tiden.

Nya kläder, allt från HM.

Kläder från Kappahl

1 kommentar:

Annika sa...

Systrar och bönor har en grym frukostbuffé och bra frukost över huvudtaget, bästa bästa. Och imorgon ska du få min bästa bästa frukostbuffé om det blir bra? För idag har jag varit och handlat massa smarriga saker. Plus att då kan man se på friidrott lite samtidigt ;). Mannen är självklart också välkommen om han/du vill och han inte jobbar :). Men vi kan ju höras om det ju. Pusskram