fredag 10 januari 2014

Tack

Jag vill börja med att tacka för alla gratulationer jag fått, både för antagningen till utbildningen och för vinsten i loppet. Det sistnämnda har verkligen varit allt från facebook till kassörskan på Konsum som grattat mig :) Det värmer oerhört mycket och är så kul!

Jag kan inte riktigt fatta att jag bara ska jobba en vecka till! Känns lite skrämmande, fast på ett positivt sätt :) Kan ju inte vänta på att få sätta igång! :)

Tjejerna har fått hem info till sina respektive simgrupper och Moa har avancerat ytterligare ett steg! Nu är det dags att börja träna 2 ggr i veckan. Får väl se lite, det ska inte gå för snabbt heller. Hon var yngst i sin grupp hon var i nu, undrar hur gamla dom är i nästa... Återstår att se. Lilla tjejen är kvar i samma grupp, vilket är bra. Hon var egentligen för liten för den förra terminen, så det blir nog bra nu :)

Yes, det blev lite allmänt babbel här idag. Ska lägga mig nu, imorgon väntar dubbelpass. Först crossfit och sedan fotboll :) Har haft möjlighet att träna mycket den senaste tiden och det älskar jag verkligen :) Inte säkert det kommer finnas tid till det sen, så det gäller att passa på :)

Inga kommentarer: