torsdag 2 januari 2014

Året 2013

En liten årsresumé kommer här :)

Januari
- Lalandia
- Disney on Ice






Februari
- Sjukdomar präglade dessvärre en del av vardagarna, annars mys och lek i snön :)




Mars
- Jag fyllde 28 år
- Jag och Moa gick på cirkus
- Fick ett helt uppslag på sportsidorna i lokaltidningen i stafettporträttet :)







April
- Finaste Moa blev 5 år, kalas på Kulhuset
- Chrille började på sitt nya jobb (Bose)
- Serien drog igång på bästa sätt
- 30års fest




Maj
- Toughest i Malmö
- Avverkade  match på match med både a-laget och u-laget
- Utflykt Skateholm med Moas avdelning
- Kalas för Moa och Tuva hemma
- En alldeles ljuvlig resa till Turkiet! Eget vattenland på hotellområdet och all inclusive!









Juni
- Finaste Tuva fyllde 2 år
- Bara några veckor efter 2års dagen blev Tuva blöjfri på dagen.
- Trelleborgs Triathlon
- Brunch för att fira mamma
- Åhus beachfotboll







Juli
- Jag och tjejerna var uttråkade en dag, så jag tog dom till Köpenhamn Zoo
- Semestern började
- Ullared med övernattning i stuga





Augusti 
- Karlskrona
- Ölands djurpark
- Sean Banan-konsert
- Träffade olika mäklare
- Moa red på Kummingården
- Toughestbanan på Malmöfestivalen
- Palmfestivalen
- Trelleborgsloppet







September
- Chrille fyllde 31 år
 - Sålde vårt hus på mindre än 1 vecka!
- Skanörsmilen
- Serien avslutades och vi gick obesegrade igenom!





Oktober
- Toughest i Köpenhamn
- Blev årets back, framröstad av mina kära lagkamrater på vår guldfest
- Yddingeloppet
- Vann årets försvarare på Söderslätts fotbollsgala
- Tuva blev blöjfri på natten också




November
- Lalandia
- Kraftig järnbrist sög all must ur mig
- Jämjömilen i Karlskrona
- Ta-cupen
- Firade pappa som fyllde år
- Hittade en lägenhet, skrev kontrakt, sa upp kontraktet pga av underkända badrum





December
- Blev medlem på Crossfit Sydkusten och testade på mitt första pass
- Gick på visning, vann budgivningen och skrev kontrakt
- Avslutningsfest, fick pris som årets mest värdefulla spelare
- Tuva lämnade napparna till tomten
- Vann Sylvesterloppet :)





Vilken härligt år på alla sätt och vis! Har så mycket att skriva om det sportsliga, så jag tar det i ett eget inlägg sedan :)

Inga kommentarer: