måndag 6 januari 2014

2014s sportsliga roligheter

- Toughest i Malmö i maj ANMÄLD
- Rat Race England i maj ANMÄLD
- Göteborgsvarvet i maj ANMÄLD
- Trelleborgs Triathlon i juni
- Malmömilen i juni
- Vansbrosimningen i juli
- Trelleborgsloppet eller Tough viking i Stockholm i augusti (samma helg såklart...)
- Toughest i Köpenhamn i september ANMÄLD
- Skanörmilen i september
- Malmö Halvmarathon i oktober
- Toughest i Göteborg i oktober ANMÄLD
- Yddingeloppet i oktober
- Jämjömilen i november
- Sylvesterloppet i december

Det är alltså inte säkert att jag kommer delta på alla dessa lopp. Tar lite efter hand. Finns även en hel del andra lopp jag har mina ögon på, men vi får se lite hur tid och dylikt räcker till :) Framförallt kostar det en del... Något jag också vill göra i år är att utveckla min löpning; få mer teknik och tips på hur man lägger upp ett lopp. Jag kör bara på känsla. Imorgon är det tänkt att jag ska vara med på ett pass med långdistansarna i IFK Trelleborg friidrott, spännande :)

Inga kommentarer: