söndag 26 januari 2014

Det rullar på

Det händer inte så mycket annat just nu. Det är massa skolrelaterat som snurrar i skallen. Denna 6-veckors kursen innehåller exremt mycket. Nästa vecka är på distans, därefter är det två veckors praktik, ytterligare en vecka distans och veckan därefter ska vi vara mestadels i Revinge. Då är det praktiska examaninationer samt en megatenta på alla ämnen vi lärt oss... Så fram till dess blir det MYCKET plugg och sedan det vanliga, dvs träningar och aktiviteter med barnen :) Jag är inne i en härlig träningsperiod nu. Det är kul och jag har möjlighet till det. Crossfiten går dessutom riktigt bra! Har bara tränat i snart 2 månader, men kommit väldigt långt. Och redan nu är det snack om att jag ska ingå i deras lag nästa år!! Ska vara 4 killar och 4 tjejer och med tanke på hur pass många som ändå tränar där och som gjort det länge så är det väldigt väldigt skoj att vara en av dom :) Jag kör på så länge det är kul så får man se vart man hamnar :) Skola och familj är trots allt prio 1!

Nu ska jag förbereda lite inför Moas fotbollsträning, idag ska nämligen jag träna dom härliga tjejerna :)

1 kommentar:

Jenny P sa...

Haha... nu fick jag ju svar på min fråga... borde ha läst alla inlägg först.... jag blev ju så himla nyfiken... :)
Kul. Jag har beredskap v.7.... så då kanske kanske vi springer på varandra....
Du kommer att ha hur kul som helst, det är himla trevligt gäng... vet du vilket arbetslag du kommer att tillhöra? Så superkul att läsa om hur du läser!:)