lördag 4 januari 2014

Lediga dagar

Det sägs att barn mår bra av att vara hemma från dagis ibland. Jag är ytterst tveksam till om det gäller mina barn...  :) Nu har det varit många lediga dagar, och hittar vi inte på något så är dom trotsiga, tjafsiga, gnälliga och vägrar att lyssna. Också frågar dom efter dagis dessutom. Dom älskar att vara där :) Trots det tycker jag ändå det är skönt att dom inte är där varje dag annars. Chrille är ju ledig vissa vardagar, så då får dom egentid med honom. Men som sagt, det gäller att hitta på något... Igår blev det ett spontanbesök på Busfabriken i Malmö, vi var ändå där inne. Det är stort och har många gömmer, så det är sådär att vara ensam förälder där med två barn. Men det var en lagom aktivitet och sedan körde jag ett pass crossfit på kvällen. Det har blivit väldigt mycket nu under ledigheten, så nu har rygg och axlar börjat säga ifrån. Blir ett lätt pass imorgon så jag kan träffa min kusin innan hon åker tillbaka till USA, och sen blir det vila några dagar. Så kan det såklart bli när man går från att träna mer eller mindre ingen styrka till att köra på 110%. Men det är ju kul :) Har ju kört på nu också för jag vet att det inte kommer bli mycket av det när jobbet och fotbollen drar igång igen. 

  





Härligt pass igår! Teams of 3, så man lär känna nya härliga människor också :)


Lokaltidningen har en lördagslista varje vecka och jag knep en plats där idag :) Det var dessutom min gamla klasskompis som vann på herrsidan (nr 3), vi brukar träffas på lite lopp så det är kul :)




Lekplatshäng :)

Inga kommentarer: