måndag 2 september 2013

Första testet

Ett av antagningskraven till SMO är ett rullbandstest. Man går på ett rullband i 4,5 hm/h med 8 graders lutning i 6 minuter (+ lite uppvärmning). Ja och så har man full utrustning på sig som väger 25 kg :) Idag ringde jag räddningstjänsten för att boka in testet. Kan du komma idag? frågade han. Blev lite ställd men sa att javisst det kan jag ju. Sen kom jag ju på att jag sprungit milen i lördags och spelat 90 minuter igår... :)
Men det var lika bra att få det gjort och det var inga som helst problem. Kunde fortsatt hur länge som helst och kom bara upp i en puls på drygt 150 :) Så nu är det gjort!

Vad gäller matchen igår så vann vi (ovanligt... ;)) och nu är vi HELT KLARA FÖR DIV 2 NÄSTA ÅR! :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Du är ju grym!!

Jo, jag tycker också att lilla Charlie nyss föddes, men vi har visst fel båda två. Det var snart ett år sedan. Om bara 28 dagar fyller han ett! Jag fattar det inte riktigt!

Jenny sa...

Härligt!!! Bra jobbat!
jag bävar inför den 25e då jag gör mitt årliga test... 5,6km/h.... suck. Heja dej!