torsdag 20 januari 2011

Bokat

Jag önskar att jag kunde skriva att vi bokat till Thailand, men så bra är det inte :) Men däremot blir det en helg på Lalandia i Danmark i mars. Mysigt! Måste ha varit där snart 15 gånger, men man tröttnar inte :) Så det ser jag självklart fram emot. Förutom vår familj ska mamma, pappa och lillebror med sambo med.

Brossan var här innan och tapetserade det sista och det blev så jäkla snyggt! Gissa vem som valde tapeten ;) Tyckte det var svårt att få en bra bild som speglade resultatet, men jag gjorde mitt bästa :)





Polarn O. Pyret hade rea så jag kunde inte låta bli :) Blir det nu ändå en pojke (man vet ju aldrig liksom) så kan ju han faktiskt använda dom också.



Nu ska jag fortsätta se den spännande matchen mellan Sverige och Polen!



1 kommentar:

Ida och Kasper sa...

Åh, vilken fin tapet. Precis "lagom". Och så vårigt och härligt med tulpaner. Hur stort sa du att ni bor?? Vi tittade på ett hus i Hässlegården som vi funderar på, det va 117 kvadrat. Det kändes ganska trångt men det beror ju på planlösning. Ert hus ser ju ljust och rymligt ut på bilderna. Kram