torsdag 13 januari 2011

Avdammade simglasögon

Idag fick jag rota fram mina gamla dammiga simglasögon ute i förrådet :) Laget hade simträning och jag var verkligen sugen på att hänga på. Tror det var 3½ år sen jag sist simmade, så det var riktigt kul :) Och såklart kul att träffa tjejerna.

Annars är allt som vanligt. Jobbar och står i i det fina vädret. Magen växer och lillan slår volter :) Moa är lika busig som vanligt, men också lika underbar. Igår när hon såg månen sa hon att hon inte kunde nå den. Så hon skulle hämta en stege :) Det är mycket garv med henne men också mycket mys.

Ska hoppa i sängen nu, har en del att göra på jobb imorgon. Sen är det i vanlig ordning en efterlängtad helg med nothing inplanerat. Möjligtvis ett besök till kulhuset för att underhålla Moa :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Kul att damma av gamla intressen! Det är ju bra att simma när man är gravid också, har jag hört, så du kanske ska göra det lite oftare?

Vi tänkte också besöka kulhuset i helgen, men ändrade oss när vi kom på att det faktiskt är helg. Det är så vansinnigt mycket folk där då. Vi är lite folkskygga av oss så vi sparar besöket till veckan!