söndag 26 december 2010

Nostalgi

Idag var jag och Moa på aq-va-kul, ett jättefint och stort badhus i Malmö. Vi hade jättekul :) Och det är verkligen en nostalgisk plats för mig. Har tävlat många gånger där och oftast gick det väldigt bra eftersom det var en snabb bassäng. Ett höjdarminne är när jag vann 2 av mina U-SM medaljer där. Tror jag var 13 år :) Ja simningen har gett många fina minnen och många fina kompisar.
Efteråt käkade vi lunch och sen skulle jag in en snabb sväng på Mobilia. Jag undviker helst mellandagsrean och idag påmindes jag om varför. Hagalna och icke hänsynstagande människor, usch usch usch. En annan anledning till att jag gärna undviker mellandagsrean är för att sommarkatalogerna kommer nästa vecka så jag lägger hellre pengar på lite nya sommarkläder eftersom jag redan har tillräckligt höst- och vinterkläder :)
Förresten, Moa är verkligen jätteduktig utan napp, har nämnt den väldigt väldigt sällan och somnar utan problem! Så himla skönt!

Nedan följer lite bilder från julafton :)








Inga kommentarer: