söndag 5 december 2010

Lovley 2:a advent

Idag har det varit en alldeles underbar söndag! Började med ett väldigt lyckat besök på Mobilia där jag äntligen fick tag på en mammajacka. Min vanliga i storlek xs kan jag inte stänga :) Fick även tag på ett par ordentliga kängor. Sen blev det bus i snön och vi byggde även en snögubbe och en stund därefter käkade vi ryggbiff med kroketter och beasås innan vi klädde årets julgran. Julstjärnan är i sönder så den är inte riktigt komplett än :) Ovanpå det är jag dessutom ordentligt utvilad då Moa sov till halv nio igår och nästan nio idag. Fast det har nästan blivit en vanesak. Får passa på att sova nu innan nästa kommer :)









2 kommentarer:

Josefine sa...

Nu har väl den stackars snögubben regnat bort? Dumma regn!

Låter som en alldeles toppenmysig dag, och jag längtar verkligen efter en sådan...

Ida och Kasper sa...

Vilket julmys... vi ska ta in gran till nästa helg. Har hela tiden tänkt att det är andra advent men tiden går ju så fort och då blir det redan tredje. Snart kommer våren igen... Lovely!

Skönt att Moa sover. Kasper har börjat få svårt att somna om kvällarna så jag funderar på att begränsa hans dagsömn...

Det blev ett sånt ljuvligt armband i bröllopspresent. Är så nöjd.