måndag 27 juli 2009

Veckan som gått

Ni får ursäkta min katastrofala uppdatering och de tror jag allt att ni gör med tanke på vad som komma skall :) Det har såklart varit en bröllopsrelaterad vecka som gått. Framförallt har fokusen legat på att göra klart alla vigselprogram och festhäfte. Däremellan har jag dessutom klämt in jobb, fotbollsträningar och även en träningsmatch (som vanns med 2-0).
Läget inför lördag är under kontroll. Lite panik har jag över håret eftersom jag inte kan bestämma mig för hur jag vill ha det. Men de löser sig alltid :) Skopanik har jag haft, eftersom skorna jag inhandlade för flera månader sedan inte längre går att ha pga av en halvsvullen fot. Men jag och Chrille tog en tur in till Malmö idag och hittade nya fina :) Så nu i dagarna blir att finslipa helt enkelt. Jag är ledig på fredag och vi får tillgång till lokalen redan klockan 9. Så det blir att fixa den för hela slanten. Wiiiie :)
Slänger med lite bilder från veckan som gått.

Nya fina tavlor i Moas rum

Nytt skötbord (vi hade tidigare ett billigt fult från Ikea)

Moa har fått sitt eget set av mormor&morfar

Moa äääälskar verkligen bollar

Nya fina bokstäver på dörren (av gips som jag målat med hallonröd färg)

Leker med morfar

Inga kommentarer: