tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Livet leker! Vi fördriver dagarna skrattandes. Vi har världens gullunge. Vi skrattar åt att hon härmar oss, åt hennes smarthet, när hon sätter allt möjligt på huvudet, när hon upptäcker sig själv (en näsa= den kan man peta i eller ett öra= det kan man sticka fingert i). Vi skrattar åt henne när hon skrattar så hon nästan gråter. Ljuvligare ljud finns inte. Och hon är så söt när hon går runt och vinkar till alla okända människor. Att man kan älska någon så mycket är helt galet.
Nu är det faktiskt inte många dagar kvar på min semester. Idag har det iallafall varit riktigt härligt väder. Vi spenderade några timmar i mina föräldrars trädgård och senare träffade jag Annika i Malmö för en fika och lite skitsnack :) Vi satt vid vattnet och bara njöt av värmen. Hoppas på lika fint väder imorgon. På schemat då står ett besök på förskolan Moa eventuellt ska flyttas över till. Pass ska vi hinna fixa till lillan och på kvällen kommer bästa Carro förbi. Ska få hennes foto från möhippan då, och så fort jag fått allt från alla ska jag dela med mig :)




Annars är det denna som tar upp mest tid :) Finns en del smått och gott att fixa. Idag har vi varit och spanat in lokalen och visat hur vi vill ha borden, var maten ska stå osv. Och tack å lov får vi tillgång till lokalen på fredagen så vi kan duka och så då. Riktigt skönt. Läget är fortfarande under kontroll.

2 kommentarer:

Emma sa...

Slipsen kom fram, tack :-)

Visst är deras skratt och ljud det ljuvligaste :-)

Ses snart på den stora dagen!!!

carro sa...

Ja, visst är det underbart att älska någon så mycket! Jag brukar också tänka den tanken. De är ju verklgien det bästa som finns!!!! Har också¨så roligt åt Wilma, känns som det händer nya saker varje dag :) Skönt och höra att allt är under kontroll inför the big day! Ser verkligen fram emot det, ska bli så kul!