torsdag 30 april 2009

Bröllops-update

Imorgon är det faktiskt bara 3 månader kvar till vårt bröllop. Än så länge känns allt hyfsat lugnt. Det jag kan känna lite smått ångest över är 1) jag har ganska mycket att göra ang. vigsel- och festprogram 2) jag vet inte vem som ska agera servitris (hör av dig om du är intresserad :)) 3) min solbränna är allt annat än vacker (t-shirts och ganska långa shorts på jobb). Ni vet ju själv att den där första solbrännan på året envisas med att stanna. En annan väldigt trist grej är såklart läget i Mexico. Vi får väl se vad som händer, vi får lov att avboka resan precis när vi vill. Finns därför ingen anledning att göra det än.

Imorgon bär det iallafall av till Tyskland för att ladda upp med spriten :) Har en del på listan som ska inhandlas. Svårt att veta vad man ska bjuda på bara. Lovar att gästerna iaf inte kommer gå törstiga därifrån ;)


Lite andra avckeckade punkter:
* Skor är köpta
* Ring har jag hittat, blir en designad bara för mig. Snygg som tusan!
* Bordsdekorationerna inhandlades på ikea idag
* Vi har hittat en supersöt klänning till Moa

Ja jag tycker nog att läget är mestadels under kontroll :)

Dessa sjukt söta skor blev de. Vill inte tänka på smärtan mina fötter kommer få utstå bara :)

4 kommentarer:

Ida och Kasper sa...

Hej hej! Jädra vilka skor! Är du van att gå i såna höga, smala klackar? För jag tänkte att det gör nog ont i fötterna att ha dem en hel dag. Jag hade klarat max fem minuter i såna skor ;-) Jaså, finns det inga fina hus nere i skånelandet? Det känns dock sjukt dyrt att skaffa hus. Mycket som ska inhandlas också ju. Kram

Josefine sa...

Spriten den spriten. Hoppas gästerna kan kontrollera sig och kommer hem efteråt om ni ska bjuda på så mycket...=)

Var ska bröllopet gå av stapeln? Jag är ju inte utbildad servitris, men har jobbat med det sedan jag var 14 så om det behövs så...

Ida och Kasper sa...

Ja ja, tänk på att "gå in" skorna innan bara. Kan ju va smart ;-) De va jättefina. Vad hardu valt för klänning? Själv vill jag ha en axelbandslös. Om det nu blir nåt bröllop, känns som vi kommer flytta till hus och sen blir det säkert inte av. så det är nog smart att göra det innan man flyttar till hus. Det kostar ju liksom mkt tid och pengar. KRAM

Emma sa...

Sjukt fina skor! Du är inte dålig om du kan dansa runt i dem hela bröllopet ;-)

Vad söt hos är Moa, vad roligt nu när hon kan så mycket mera. Man upptäcker verkligen mer o mer vad de kan de små.

Ser fram emot att träffas snart o höra mer om bröllopet och BRA att du taggar ner på tempot... man vill mycket och jag tror att man många gånger inte bara stannar upp och verkligen njuter. Kan man det så kan man mycket och jag får påminna mig många, många gånger om det...

kram!