onsdag 22 april 2009

Sjukling

Lillan har gått och dragit på sig en rejäl förkylning. Slog på ordentligt igår kväll, så natten har inte varit särskilt rolig. Hon har haft oerhört svårt för att andas. Idag hade hon lite feber, men var dock bättre i näsan. Hej och hå, rinn på. Nu sussar hon gott, och andas bra genom näsan efter en kur nässpray. Men hon har ändå varit väldigt pigg och glad idag. Sparkat boll med pappa tex :) På tal om sparka boll så fick jag investera i ett par nya fotbollsskor idag. Tråkig utgift, men jag är ändå väldigt nöjd med mitt val. Eller ja, det återstår att se efter träningen imorron :)

2 kommentarer:

Annika sa...

Skorna ser riktigt coola ut, kanske till och med jag skulle träffa bollen en gång eller två om jag hade haft såna ;)
En TFF-match låter absolut som vi borde försöka få in vid tillfälle, var ju längesen nu igen, jag har haft så sjukt mycket att göra, har fortfarande typ, men snaaart är det sommar och lov eller iaf lediga kvällar/helger kan man hoppas, då får vi ses mycket!!!
Kram

Josefine sa...

Stackars liten. Inte roligt att vara sjuk! ick inte Moa några fina fotbollsskor? =)

kram