lördag 15 mars 2014

Suck...

I går när jag vaknade hade jag lite ont i halsen, men det var ändå inte så farligt. Var och jobbade och det var trevligt :)
Idag kändes det bättre och jag har känt mig bra under dagen. Så jag åkte och spelade match och visst var jag lite tröttare än vanligt men det kändes ändå bra. Men nu ikväll, då jäklar blev halsen tjock och jag hade väldigt ont. Eftersom jag hade svårt att svälja mitt saliv och lite svårt för att andas så valde jag att åka till akuten, med inställningen att jag skulle få besked om halsfluss... Och mycket riktigt, de är halsfluss IGEN. Var ju bara 3 veckor sen... Så tråkigt! Surt att träningen ska bli lidande igen, det är nu jag tränar för resten av året. Men men, bara att gilla läget. Kan vara så att nån annan i familjen är smittokällan, även om det inte bryter ut på dom, så alla måste gå och ta halsprov dessutom. Jaja, värre kunde man ju haft de :)

Inga kommentarer: