måndag 3 mars 2014

It´s on!

Nya kursen är igång, och det är intensivt direkt! En hyfsad stor rapport ska skrivas (med olika datum att ta hänsyn till) och ett mindre grupparbete ska göras. Det sistnämnda ska vara klart till nästa torsdag och då ska jag och dom andra ta oss till Bromölla innan dess och förbereda en redovisning... Lite tight kan jag tycka, men det är väl bara att gilla läget :) Själva arbetet är iaf intressant :)

Jag backar till gårdagen, som var fantastiskt trevlig :) Jag var i Helsingborg och träffade ett gäng andra hinderlöpare. MIT Tough Team är intiativtagare till olika träningsträffar i hela Sverige, och ska springa en hel del lopp i år. Ska ingå i laget i Toughestloppen och det ska bli så kul! Så igår fick vi först information från ett barfotaskobolag, riktigt intressant! Därefter gick vi igenom en uppbyggd hinderbana och körde på den, för att slutligen tävla (valfritt). Jag vann och fick en riktigt snygg hoodtröja (värd 399:-!!) :) Därefter gick vi ut och käkade tillsammans. Riktigt kul och riktigt trevligt! Moa hängde med mig och hade också kul :) Tuva målade i lägenheten med sin mormor :)



Tuva i sin nya söta hundklänning :)


Våra snygga lagkläder! 




Nedanstående bilder är nytt till hemmet :):)





Att vara stark är inte
att aldrig falla,
att alltid veta
eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte
att alltid orka skratta,
att hoppa högst
eller att vilja mest.
Att vara stark är inte
att lyfta tyngst,
att komma längst
eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att
se livet som det är,
att acceptera dess kraft
och ta del av den.
Att falla till botten,
slå sig hårt
men alltid komma upp igen.

1 kommentar:

Jenny P sa...

Härligt. Du får verkligen valuta för pengarna på utbildningen. Kul!:)