lördag 1 mars 2014

Det går fort!

Hu vad dagarna går fort! Igår hade jag min stora tenta så nu är kurs 1 avklarad dessutom. Gick ifrån med en okej känsla, får väl se hur långt de räcker :) Igår kväll var jag äntligen tillbaka på crossfiten på riktigt också efter halsflussen! 
Idag har jag tränat fotboll och därefter har tjejerna simmat. Moa fick ytterligare ett märke idag, simborgarmärket :) Det får man när man klarat av att simma 200m i sträck (hon simmade 300m förra lördagen). Därefter var det hon och några andra som provade på ytterligare ett märke. Hon föll på att dyka ner på botten och hämta en ring, och det är förståeligt eftersom det är nästan 2m ner dit! Så det var lite väl djupt. Det klarar hon en annan gång :) Hon invigde sin nya baddräkt också. Äntligen en baddräkt som sitter som den ska! De man köper på diverse vanliga kedjor har inte suttit alls bra. Jag har då köpt strl 122/128 och dom har varit jättetighta. Moa är inte stor precis, så jag vet inte hur smala dom tror att småtjejerna är. Denna baddräkten är från Pomp de Lux i strl 122 och det finns fortfarande växtutrymme i den :)





Inga kommentarer: