söndag 23 mars 2014

GODKÄND

Idag har vi inte helt otippat packat upp en del grejer :) Det mesta i köket är på plats, vilket såklart känns riktigt skönt. Man är ju ganska beroende av ett kök i sin vardag :) Först hann jag spela match som vanns med 1-0 :)

Nästa vecka kommer uppackandet åsidosättas lite grann. Det kommer vara fokus på mitt fördjupningsarbete och en del andra skolgrejer. Också ska jag sätta igång med träningen igen :) På tal om skola så blev jag GODKÄND (mer än så kan man inte få) på allt i första kursen :) Skönt att slippa tänka på omtenta och liknande och bara lägga all energi på nuvarande kursen :)

1 kommentar:

Jenny P sa...

Grymt! Bra jobbat på första kursen! :)
En racer alltså... tja, jag kan kolla runt lite bland klubbkamraterna om dom har nått begagnat eller känner nån som har... vad menar du med "inte alltför dyr?" och hur lång är du?