torsdag 20 mars 2014

Kliar i kroppen

Åh vad det kliar i träningsfingrarna! Avvaktar dock några dagar till med träning tänkte jag. Lika bra, även om jag känner mig bra. Igår var jag iaf inne och jobbade och fick cykel/portrunda. Sprang 3 timmar i portar, så det stillade myrorna i benen ett tag :)
Men när man inte kan träna så har man iaf tid till annat. Plugg och uppackning i lägenhet tex. Vårt sovrum och barnens rum har fått upp en hel del grejer. Det är lite kvar att renovera i köket, sen är det klart! Så inflyttning sker i helgen, äntligen :)

Dock kommer jag behöva lägga en del tid på mitt fördjupningsarbete, inte minst sagt nästa vecka. Snart väntar nämligen två intensiva veckor i Revinge och det ser jag fram emot! Vi har grundläggande brandteori just nu, så det ska eldas :)
Vad gäller mitt arbete så ska jag jobba med vad invånarna tycker om trafiken i Trelleborg, främst på en trafikerad gata. Så ni som bor i Trelleborg, det kan hända att jag fångar upp er via sociala medier och ställer några få enkla frågor :) Skulle såklart bli oerhört tacksam om ni hjälper mig genom att svara på dessa :)

Inga kommentarer: