måndag 23 april 2012

Ullared

3 paket rengörningsdukar
9 ramar
2 paket Wettexdukar
Cykelhjälm till Moa
Dora-docka till Moa
Spöket Laban kudde till Moa
2 rullar presentpapper
Hushållspapperhållare
Slime till Moa
Gillette Fusion blad
2 tandborstar till Moa
3 förpackningar diskmaskinsalt
Keps till Moa
Hoppstylta till Moa
3 damdeo
Pikétröja till Tuva
Boxer till Chrille
3 glödlampor
Limstift
2 st BH
Jumpsuit till mig
Jumpsuit till Chrille
Målarduk
Stekspade
Arbetsbyxa till Chrille
Bikinihipster till mig
Scarfs till Moa
8 par strumpor till mig
Baggyjeans till Tuva
3 st diskmaskinrengörning
2 st nappflaskor
Skurbollar
Spelet Operation i reseformat
Badponcho till Tuva
2 pack nappar
Trappspiral
Skal till I-phone 4
3 st 4-pack fryspåsar
Schweppes dryck
2 st födelsedagspresenter till Tuva (telefon och magnetiska klossar)
3 st bakplåtspapper
Strumpbyxa till Moa
3 st Bamse tandkräm
2 paket tvättservetter
3 fst Colgate tandkräm
2 pack bitringar
Rakgel
3 st herrdeo
Dörrskylt Toalett
Shorts till mig
2 st Barnängen schampoo
2 st Barnängen duschcreme
Mimmi badskum
Sopsäckar
Kaffefilter
2 st Libero babytvål
2 st tandborstar till Tuva
Torrschampoo
3 st flaskor med duschcreme
Balsamspray
Solkräm till barnen 50+
3 st dubbeldusch
2 st packtejp
Barnschampoo
Solskyddslypsyl
2 flaskor schampoo
1 flaska balsam
Sadelskydd
Tejp
Leggings till Tuva
Verktyg till Chrille


Väldigt nöjd med allt jag fick med mig hem :) Barnen skötte sig exemplariskt också. Chrille jobbade ju, så jag åkte med mamma och pappa, samt lillebror med sambo. I början gick jag själv med ungarna och för en gångs skull lyssnade Moa ;) Efter att vi käkat hängde hon med sin mormor och morfar, vilket var väldigt skönt. Tuva började nämligen bli trött så mot slutet fick jag mestadels ha henne på ena armen och köra vagnen med den andra :) Eftersom vi körde strax efter 7 så var båda helt slut (inklusive jag själv) och sov gott i bilen hem. Nästa besök blir innan jul nån gång. Då ska jag åka utan barnen så jag kan köpa deras julklappar där :)


1 kommentar:

annellisaa sa...

ojoj, det var ingen liten lista:P