lördag 14 april 2012

Fredagen den 13:e...

... jo tack. Hur kan annars ett handtag på en ugnsfast form plötsligt gå mitt av? Förstörd mat, utan tvekan :)

Idag var det en betydligt bättre dag :) Seriepremiär! (Undrar nån så spelar jag i IFK Trelleborg, i division 3 södra). Jag har fått en nystart i IFK och tycker att fotbollen är riktigt kul. Idag körde vi med tre anfallare, och jag tog plats på högersidan. Kändes riktigt bra och det kunde inte gått bättre. Fick till en assist i första halvlek och i andra halvlek slog jag t.o.m till med ett mål! Var nog 3 år sen sist :) Stod 2-1 till oss tills det var ungefär 1 minut kvar, då lyckades Kick kvittera. Surt, men en riktigt bra insats av oss :)

Ikväll har vi grillat och bara tagit det lugnt. Blir nog sängen snart. Moa ska ju ha sitt efterlängtade kalas på Kulhuset imorgon :)

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah & till lill* i magen sa...

Nopp de ska vi inte. Vet inte vad de blir! Men vill ha en blå o en rosa me mig till BB. De e därför :)