tisdag 3 april 2012

Moa&mamma-tid

Idag har jag och Moa haft kvalitetstid, vilket tyvärr (men förståeligt) händer för sällan. Tuva hänger ju liksom alltid med :) Så idag gick jag och Moa på cirkus, och det var evigheters evigheter sedan jag var på det sist. Moa gillade det och jag tyckte det var trevligt och framförallt mysigt att ha den tiden med Moa. Vad jag inte gillar är akterna med djur. En piska är alltid involverad, och det är väl den som tämjt dom från början... När vi var och köpte biljetter tidigare idag var djuren ute och det är inte särskilt stor yta dom har att röra sig på heller.
I pausen fick barnen rida och det ville Moa gärna göra. Första varvet skrattade hon, men sedan ökade dom farten och hon satt inte jättebra så hon blev ledsen och ville av. Hon har aldrig ridit förr heller, och nästa gång ska det "vara mer ordentligt" :) Men allt som allt hade vi kul tillsammans!




1 kommentar:

Josefine sa...

Jag som tycker att de har för lite djur på cirkusar... Sen är det klart, att det kräver ju att de som har cirkusen verkligen kan ta hand om djuren ordentligt och så...