söndag 14 juni 2009

Söndag

Man mår som man förtjänar. Fest och utgång igår ledde till bakfylla idag (som jag annars brukar slippa). Men jag hade riktigt kul, träffade människor jag knappt sett på år och dar och utgången var riktigt rolig den med. Dansade som galningar, så till slut landade jag i sängen kl 3.30. Lite väl sent, eftersom Moa vaknade ganska tidigt. Så bakfyllan bottnar väl lite i att jag knappt sovit. Jag har åkt på en ordentlig förkylning också, så den har tagit grymt mycke på krafterna. Men allt detta hindrade inte oss från ett besök ipå Ikea. Vi skulle bara kolla lite, men kom såklart inte hem tomhänta :) Har spanat in ett nytt skötbord som vi ska köpa också. Vi stannade även till på mobilia som resulterade i mer pengaslöseri :)

Moa fick en söt Sverigetröja



Jag hittade äntligen ett bra ställ som Moa kan ha på dagis. Vind- och vattentätt. Kollade på POP först, men aldrig i livet att jag lägger ut dom summorna. Stadium har också fina, men inte i Moas storlek (slut). Det slutade med detta från Intersport som jag är väldigt nöjd med.

Moa fick en ny bok, som hon gillade väldigt mycke. En sådan med upphöjningar och flikar. Det är väldigt ofta hon kommer med en bok och vill att man ska bläddra med henne :)



Igår var ju jag som sagt på sminkkurs på Make-up store. Det var riktigt kul och väldigt lärorikt. Kan verkligen inget om smink eftersom jag väldigt sällan använder det. Jag fick en fin bröllopssminkning som jag aldrig nånsin kommer kunna göra själv :) Men jag köpte lite av produkterna så det blir till att öva :) Imorron är det osa för bröllopet, är några som inte hört av sig än. Men än så länge har ingen tackat nej, fantastiskt kul :)

Moa och Sally kommer väldigt bra överens och leker gärna ihop.

Så här fin var vår gullunge på sin fasters student

1 kommentar:

Lina sa...

Hej!
Vad länge sen jag var inne och läste hos dig nu men alltid lika roligt när man kollar.
Moa är så söt! Har föresten helt missat att säga grattis till kommande giftemålet, så grattis!
Vad det gäller bakfylla, så är det smällar man får ta :)
Kommer du till Karlskrona något så titta gärna upp på Trion nåt med!
Ha det gott och trevlig midsommar!